رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سوژه‌‌های رویداد خرده روایت منتشر شد | تولید فیلم‌هایی با تکیه بر هویت مشهد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۰۳۴۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
سوژه‌‌های رویداد خرده روایت منتشر شد | تولید فیلم‌هایی با تکیه بر هویت مشهد + جزئیات
سوژه های رویداد خرده روایت به عنوان دومین رویداد از سلسله رویدادهای روایت شهر مشهد مقدس منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رویداد خرده روایت قرار است به سراغ شخصیت‌های مختلف مشهدی برود. در این رویداد که پیرو سلسله رویدادهای هم‌آفرینی فیلمنامه مبتنی بر هویت مشهد مقدس برگزار می‌شود، به شخصیت‌های متفاوت مشهدی می‌پردازد.

در این رویداد به شخصیت‌ها از ابعاد مختلف از جمله ویژگی‌های علمی، وقف و امور خیریه، ایثارگری و شهادت، چهره های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

از جمله شخصیت‌هایی که در این رویداد به آن پرداخته می‌شود می توان به حکیم ابوالقاسم فردوسی، شهید نورعلی شوشتری، شیخ احمدکافی، محسن چاووشی اشاره کرد.

روایت شهر رویدادی هنری است که با همت موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می‌شود تا در فرایند داوری، ۷۰ فیلمنامه‌ با ایده‌هایی مرتبط به مشهد و در خور شهر امام رضا (ع) انتخاب و به تولید فیلم منجر شود.

علاقمندان برای اطلاع از سوژه‌ها می‌توانند به آدرس https://revayat-shahr.ir/ مراجعه کنند.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->